Thursday, 31 December 2009

Dear Morgensternchen:Happy New 2010!

All the best for 2010... can you believe it!? A whole decade over!


Big kiss
The one M

1 comment:

J.R. said...

Do you know its 2010!

Hey miamore... du kannst doch nicht diese bezaubernden ersten Jahresmonate unkommentiert verstreichen lassen.
Ich vermisse deine Geschichten und besonders die vom Zementkuchen.

Where are you?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin