Wednesday, 30 December 2009

Dear Morgensternchen: What a Year!

Dear Morgensternchen,
I know that the Malkreis has finished for this year!
... since I have a glimpse of internet... never know when it breaks down again:
MERRY CHRISTMAS to  you and your family and of course all our flickr and blogging friends!



Biggest of all hugs possible
from
your
The one M

3 comments:

J.R. said...

Jetzt wollte ich dir ein Neujährchen Mailen - habe aber deine Adresse verbaselt. Das Kärtchen findest du auch auf meinem Blog und ist auch ganz besonders an dich gerichtet.
Ich wünsche Dir alles Gute für 2010!
Liebe Grüße
J.R.

cmorgenstern said...

What a cute santa you've got there. Can I have this one next year? Will you send him over?
Am I glad your internet is running again. It was really really lonesome in the worldwideweb. I am sure your readers will agree with me.
See and hear you....
the other M

The one M said...

It's not! I have only glimpes of it!
Guten Rutsch!
M

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin